Sò sicuru chì questa hè a risposta chì parechji prupietari volenu sapè!
Se un cane hè educatu cù successu, pò esse dimustratu chì ùn hè micca solu sanu in mente è corpu, ma ancu pò fà u so patrone felice. In una bona relazione, i cani anu ancu esse felici.
Allora cumu valutà se l'educazione di un cane hè adatta è efficace? Basatu nantu à i normi stabiliti da e duie più grandi associazioni di cani in l'America di u Nordu, l'American Kennel Club (AKC) è u Canadian Kennel Club (CKC), A lista sottu hè una lista di e cose chì un cane educatu deve esse felice per tutti. , cusì cuntrollalli passu per passu per vede quantu u vostru cane hà rializatu.produttori di guinzagli per cani
1. Pudendu stà tranquillamente è ubbidiente in u vostru propiu spaziu, sia u vostru òspite sia in casa o micca.
2. I cani indisturbati, ben educati anu un altu cuntrollu di sè stessu è ponu turnà un ochju à tentazioni o distrazioni.produttori di guinzagli per cani
3 In nisuna circustanza, ùn ti lanciate micca à e persone o saltate nantu à qualsiasi mobili. Invece, scuzzulate a coda è stà ubbidiente à fiancu di u vostru maestru.
4. Sempre rispettu u vostru òspite è l'altri. Ùn saltate micca, dumandate per manghjà, pigliate o apre a bocca à l'altri.
5. In nisuna circustanza ùn deve muzzicà nunda, salvu i vostri ghjoculi è l'osse.produttori di guinzagli per cani
6. Quandu u vostru òspite dice "Venite quì", sia prontu per andà. I cani ben educati, soprattuttu fora, ponu seguità i so patroni senza perde u cuntrollu ancu quandu scontranu qualcosa chì li piace.
7. Ùn perseguite micca ciò chì si move, salvu i vostri ghjoculi è l'osse.
8. Camminendu, sempre daretu à u latu maestru, micca più di u maestru ; Quandu u maestru si firmò, si fermava immediatamente è aspittàva più struzzioni.
9. Ùn lanciate micca à stranieri o amichi quandu si avvicinanu o mostranu a paura. Un cane ben educatu sapi per cuntrullà a so eccitazione o a paura, è serà assai educatu per aspittà l'istruzzioni.
10. Capacità di mette bè cù altri cani è umani.
11. Ùn overprotect u vostru alimentu, lettu, ghjoculi, etc.
12. Esse capaci di adattà à u novu ambiente rapidamente. Un cane ben educatu hè estremamente adattabile à u so ambiente è ùn andarà per ghjorni senza manghjà, andà à u bagnu, sente rumori è tremuli in un angulu.
13. Quandu hè toccu, cura, pettinatu, bagnatu, unghie tagliate, orecchie pulite, etc., lasciate tranquillamente l'ospiti o altri manighjà.
14. Capacità di trattà cun calma è gentile cù altri animali è i zitelli; Pò accettà u rumore è a pruvucazione di i zitelli; Puderete cuntrullà l'urgenza di ùn caccià i misgi o altri animali, è esse calmu è gentile à l'altri animali è i zitelli.
Per risponde à questi requisiti 14 richiede una educazione longa è paziente. Sè u ghjacaru ottinutu piena marca, felicitazioni, successu educazione cane; Ma s'è u ghjacaru hà ancu qualchì mancanza, ùn importa micca, allora travaglià dura è amparà inseme per fà u cane megliu è megliu !
Tempu di Postu: Feb-10-2023