Unu, dà à u vostru cane l'istruzzioni sbagliati, è dui, pigliate l'abitudini sbagliati. È terzu, per dà l'ordine di famiglia sbagliatu, parlemu prima di l'urdinazioni sbagliate, è per capiscenu l'errori, capiremu prima cumu pensanu i cani. U cane hè veramente un pensatore logicu. Bastamente ùn anu micca capacità di pensà logicamente, anu solu riflessi simplici.
Per esempiu, quandu chjudemu u nostru cane in una gabbia in casa, u cane abbaiarà constantemente. À questu puntu, se u pruprietariu piglia u cane fora, avete dettu à u cane chì hà un riflessu chjaru di abbaia è esse cuddled. Allora u ghjacaru ùn capisce micca ch'ellu hè cura, capisce solu chì abbaia cum'è pazzu per esse tenutu.i pruduttori di vestiti per animali
Abitudini sbagliate. I cani sviluppanu cattivi abitudini per via di un riflessu cundizionatu difettu dopu l'altru. Questu hè un cattivu abitudine chì risultatu da l'accumulazione di falsi reazzioni à l'omu cù u tempu. Ma u più seriu di tutti i cattivi abitudini hè u cattivu abitudine di alimentazione. Hè megliu per u vostru cane avè assai acqua, cibo, snacks è ghjoculi quandu esce. Ma cù u tempu, si trova chì questi cani anu ulceri di stomacu o sò più magre, è tendenu à esse manghjatori picky. Perchè? Questu hè cumu si sviluppanu i cattivi abitudini di vita. Perchè puderia manghjà è beie quandu è induve vulia. Allora hà avutu a so manera. Avete da sapè chì i cani ùn sò micca persone, ma anu a capacità di pensà. L'omu sapemu chì ancu s'ellu ùn ci piace micca l'alimentu cum'è ligumi, ma ligumi sò boni per noi,i pruduttori di vestiti per animalii manghjeremu. Ma u cane ùn pensa micca cusì. Pensa solu: "Manghjeraghju quandu vogliu".
Allora deve esse u principiu di i prublemi di stomacu. È infine, l'ordine sbagliatu. U cane face una sequenza quandu si tratta di qualsiasi ambiente novu. I cani ùn sò micca classificati secondu quale li tratta bè. À u cuntrariu, chì li tratta bè, li trattanu cum'è servitori. È a persona chì hà battu assai u cane,i pruduttori di vestiti per animaliu ghjacaru hè assai simpaticu per ella è assai in paura di ellu, perchè ellu hè cum'è, hè u capu di a famiglia, aghju da piglià u capu. Allora certi pirsuni si lagnaranu chì sò cusì bonu per ella, hè cusì disubbidiente. In fatti, in a mente di u vostru cane, site solu più bassu in l'ordine di pecking. Quandu ellu pensa chì site sottu à ellu in l'ordine di pecking, hè più difficiule di cambià, ma ùn hè micca impussibile di cambià. Cumincià picculu. Avà per fà u to cane à ubbidisce.
Prima di tuttu, preparanu una gabbia, chjude in a gabbia quandu Gridate qualcosa risolutamente ignurate, aspettate chì si calmu è diventate bè prima di pudè tene. Allora l'alimentazione quantitativa di u puntu fissu regularmente, ùn vogliu micca manghjà, pò manghjà, pò manghjà illimitatu, anu rigulari quantità fissu per manghjà ogni volta per manghjà una ciotola di manciari pò esse, ùn avete micca riposu, avete un restu A prossima volta ùn preparanu tanti, per fà capisce senza voi ùn hè micca manghjà, fami, è bisognu à altri membri di a famiglia per cooperà, Ùn vulete micca dà una razione regulare è dopu avè altre famiglia i membri l'alimentanu per nunda. L'ordine finale di a famiglia hè u successu. Per fà sapè quale hè u so babbu, soprattuttu u vostru cane osare à muzzicà a ghjente, questu hè assai seriu, ose à muzzicà in casa in l'esternu di u celu, per muzzicà l'anziani è i zitelli fora sarà assai fastidiosu. A prossima volta chì morde sempre, cumbatte à a morte, osa a resiste, cù un bastone piuttostu chè cù e mani in casu di esse muzzicatu in daretu, ùn avè paura, più paura più intensu, deve luttà finu à chì morde a ghjente per corregge u prublema.
Tempu di posta: 03-Jan-2023